کلاس‌ها و تاریخ‌ها – مدرسه تابستانی سوئیس

 

کلاس‌ها، تاریخ‌ها و هزینه‌ها

 

تمام اطلاعات مورد نیاز

دانش‌آموزان می‌توانند یکی از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی را انتخاب نمایند. و اگر تمایل داشته باشند، می‌توانید زبان‌های مختلف را در هفته‌های حضور خود در مدرسه آموزشی-تفریحی تابستانی SLC، انتخاب نمایند. با تعداد دانش‌آموز محدود در هر کلاس و کلاس‌های متعدد در هر روز، شرکت‌کنندگان خود را کاملا در یک محیط بین‌المللی می‌یابند.

ساختار کلاس‌های آموزشی

کلاس‌های آموزش زبان شامل، آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی می‌شوند.

در روز اول ورود دانش‌آموزان به مدرسه SLC، تمامی آنها در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و براساس سطح مهارتشان در هر زبان، تقسیم‌بندی می‌شوند. در هر روز چهار جلسه کلاس ۴۵ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و در هر کلاس حداکثر ۱۲ تا ۱۳ نفر حضور دارند. در پایان زمان حضور هر دانش‌آموز در مدرسه SLC، یک گواهینامه حضور به وی اعطا می‌گردد.

لازم به یادآوری است که کلاس‌های آموزش زبان آلمانی از تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ (معادل با ۲۵ تیرماه ۱۳۹۶) تا ۱۹ آگوست ۲۰۱۷ (معادل با ۲۹ مرداد ۱۳۹۶) برگزار می‌گردد.

طول دوره آموزشی-تفریحی SLC

مدرسه آموزشی-تفریحی SLC از ابتدای تابستان، یعنی از تاریخ ۲۶ جون ۲۰۱۷ (معادل با یک‌شنبه ۴ تیر ماه ۱۳۹۶) تا ۱۹ آگوست ۲۰۱۷ (معادل با ۲۹ مرداد ۱۳۹۶)، برگزار می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تاریخ‌های اعزام، به صفحه تاریخ‌ها و هزینه‌ها مراجعه نمایید.

تاریخ‌های اعزام و هزینه‌ها

در این برنامه آموزشی-تفریحی تابستانی، دانش‌آموزان ایرانی در پنج گروه مختلف به سوئیس اعزام می‌گردند. جزئیات مربوط به تاریخ‌های اعزام، طول مدت اقامت هر گروه در سوئیس و همچنین هزینه‌ها را در صفحه تاریخ‌ها و هزینه‌ها ملاحظه نمایید.

نکته قابل توجه اینکه، مسئولین موسسه آذین سپهر سامان در تمام مراحل سفر (از روز شروع تا پایان سفر هر گروه)، همراه تمام گروه‌های اعزامی به سوئیس خواهند بود.